پاور بانک چیست
نوشته شده توسط : رامین

 

 
 
 
همه ی شما با این صحنه ی تلخ آشنا هستید و بخش جالب ماجرا اینجاست که همیشه زمانی شارژ موبایلتان تمام می شود که بیشتر از هر زمان دیگر به آن احتیاج دارید و در نتیجه این شکلی می شوید.
 
پاور بانک چیست

پاور بانک را می توان جدیدترین اختراع بشر نامید که خیلی سریع در بین انسان تبدیل به یک نیاز ضروری شده است و هر روز نیاز به پاور بانک بیشتر می شود اما پاور بانک چیست و چه نیازی با آن هست؟

 
 
پاور بانک چیست؟
پاور بانک Power Bank همان طور که از اسمش مشخص است یعنی بانک قدرت یا بانک نیرو، یعنی محلی برای ذخیره سازی نیرو و همینطور محلی برای برداشت نیرو.
 
درست مثل سیستم بانکداری که مقداری پول در حساب خود میگذارید و هر زمانی که به آن نیاز دارید از آن برداشت میکنید پاور بانک را هم به برق وصل میکنید و انرژی برق را در آن ذخیره میکنید و هر زمانی که موبایلتان، تبلت و ... نیاز به شارژ برقی داشت آن را با پاور بانک شارژ کنید.
 
پاور بانک چیست
 
تفاورت پاور بانک ها
اکثر پاور بانک ها شبیه هم هستند و تفاوت چندانی با هم ندارند فقط از نظر ظاهر ، ظرفیت ذخیره ی انرژی برق و برخی ویژگی های معمولا غیر ضروری با هم فرق میکنند که مهمترین تفاوت هم در ظرفیت ذخیره ی انرژی برق یا همان ظرفیت پاور بانک است.
 
 
ظرفیت پاور بانک
کاملا واضح است که هرچی ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد مقدار شارژدهی بیشتری خواهد داشت و خب قیمت بالاتری نیست خواهد داشت. 
 
نکته مهم در مورد ظرفیت اینجاست که مهمترین عامل در انتخاب یک پاور بانک مناسب همین ظرفیت است . شما باید با توجه به باتری موبایلتان و توقعی که از میزان شارژدهی پاوربانک دارید اقدام به خرید پاور بانک کنید. 
 
 
به طور مثال اگر شما هم از گوشی های apple استفاده میکنید و اخرین تولید آن یعنی iPhone 6 Plus را استفاده میکنید ظرفیت باتری گوشی شما 2915mAh میلی آمپر ساعت است و شما میخواهید با پاوربانکتان بتوانید حداقل 3 بار موبایلتان را شارژ کنید پس ظرفیت پاور بانک شما باید حداقل 9,000mAh میلی آمپر ساعت باشد. 
 




:: برچسب‌ها: پاور بانک چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: